ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Ακόμα ένα ανεπανάληπτο γεγονός ! Ακόμα μια
προσπάθεια αυτόνομης δράσης και παρέμβασης
ενάντια στο σύστημα ! Μετέχουμε λοιπόν , ως
μαζάνθρωποι και εμείς , στις βίαιες επαναστατικές
διαδικασίες που γίνονται μέσω του μαγικού κόσμου του διαδικτύου , και σαν στόχο έχουν την ανατροπή
της καθεστηκυίας τάξης και την ανάδειξη του Βασίλη Λεβέντη στη θέση του προέδρου της δημοκρατίας
της πανέμορφης και ηλιόλουστης χώρας μας.

Τα παραπάνω ίσως δεν ενδιαφέρουν κανέναν . Τα παρακάτω επίσης . Θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό το ιστολόγιο , ποικίλου ενδιαφέροντος , όπως
τέχνη , πολιτική , φιλοσοφία κτλ. δεν μπορούν να
καλύψουν τις υψηλές απαιτήσεις του αναγνωστικού κοινού , γι αυτό συχνά πυκνά θα αναρτούνται
γυμνές φωτογραφίες και τσόντες .


ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

ΑΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ

ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑΣ 
ΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΣΑ ΜΟΥ 
ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΩΞΑΣΕΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΡΥΟ ΒΟΡΡΑ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΘΥΛΗΠΡΕΠΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 
ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗΣ
ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΗ 
ΚΑΙ ΜΙΑ Θ Ε Α 
ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 

ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΔΑ ΥΠΕΡΧΥΛΗΣΑ
ΑΠΟ ΗΔΟΝΗ ΑΠΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ 
ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΑΝΑΣΗΚΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΚΡΟΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ

ΣΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ 
ΣΑΝ ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΚΥΛΟ 
ΣΑΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ
ΣΑΝ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΑΥΓΟΥ 

Ω ΝΑΙ Ω ΝΑΙ 
Μ ΑΓΑΠΩ ΤΕΛΙΚΑ 
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ 
Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ
Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥ 

ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΑ ΩΣ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ 
ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ 
ΜΕ ΜΙΑ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ ΔΙΧΑΛΑ 4-1 

ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΑ 
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ 
ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΜΕΙΣ ΕΓΩ ΕΜΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΕΓΩ . . .  

Δεν υπάρχουν σχόλια: