ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Ακόμα ένα ανεπανάληπτο γεγονός ! Ακόμα μια
προσπάθεια αυτόνομης δράσης και παρέμβασης
ενάντια στο σύστημα ! Μετέχουμε λοιπόν , ως
μαζάνθρωποι και εμείς , στις βίαιες επαναστατικές
διαδικασίες που γίνονται μέσω του μαγικού κόσμου του διαδικτύου , και σαν στόχο έχουν την ανατροπή
της καθεστηκυίας τάξης και την ανάδειξη του Βασίλη Λεβέντη στη θέση του προέδρου της δημοκρατίας
της πανέμορφης και ηλιόλουστης χώρας μας.

Τα παραπάνω ίσως δεν ενδιαφέρουν κανέναν . Τα παρακάτω επίσης . Θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό το ιστολόγιο , ποικίλου ενδιαφέροντος , όπως
τέχνη , πολιτική , φιλοσοφία κτλ. δεν μπορούν να
καλύψουν τις υψηλές απαιτήσεις του αναγνωστικού κοινού , γι αυτό συχνά πυκνά θα αναρτούνται
γυμνές φωτογραφίες και τσόντες .


ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

GORAN

GORAN GORAN
ΜΕ ΦΩΝΑΖΑΝ Κ ΑΣ ΗΜΟΥΝ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ
ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ

ΟΧΙ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ
Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ
ΤΟ 4-3-3
ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΣΑΚΑΤΗ

11ΑΔΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΝΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ
ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕΡΒΟΣ
ΜΑ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ
2000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΟΟΥΤΣ
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΓΕΡΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΔΙΓΕΝΗ
ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΩΝΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΣΤΑ ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ ΑΛΩΝΙΑ

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΕΠΡΟΔΩΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΟΜΟΔΟΞΕ ΝΕΜΑΓΙΑ ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΛΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΕΚΟ
ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΡΟΥΜΙ

ΣΑΝ ΦΥΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΑ ΓΕΝΗ
ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ
ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕ ΜΕΝΕΜΕΝΗ
ΣΚΑΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ

Σ ΑΓΑΠΩ
Κ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΚΤΙΣΗ ΜΟΥ
ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΟ
ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΕΘΑΝΩ
ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ ΠΙΑ
ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΛΟΥΒΙ
ΑΦΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΠΗΓΕΣ
ΝΑ ΜΗ ΦΑΣ ΑΛΛΟ ΚΑΒΛΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια: