ΙΔΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Ακόμα ένα ανεπανάληπτο γεγονός ! Ακόμα μια
προσπάθεια αυτόνομης δράσης και παρέμβασης
ενάντια στο σύστημα ! Μετέχουμε λοιπόν , ως
μαζάνθρωποι και εμείς , στις βίαιες επαναστατικές
διαδικασίες που γίνονται μέσω του μαγικού κόσμου του διαδικτύου , και σαν στόχο έχουν την ανατροπή
της καθεστηκυίας τάξης και την ανάδειξη του Βασίλη Λεβέντη στη θέση του προέδρου της δημοκρατίας
της πανέμορφης και ηλιόλουστης χώρας μας.

Τα παραπάνω ίσως δεν ενδιαφέρουν κανέναν . Τα παρακάτω επίσης . Θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό το ιστολόγιο , ποικίλου ενδιαφέροντος , όπως
τέχνη , πολιτική , φιλοσοφία κτλ. δεν μπορούν να
καλύψουν τις υψηλές απαιτήσεις του αναγνωστικού κοινού , γι αυτό συχνά πυκνά θα αναρτούνται
γυμνές φωτογραφίες και τσόντες .


ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

γράμμα στον Γιάννη

'Ελα ρε φίλε. Εδώ καλά είμαι, κάθε μέρα κάψιμο, πάρτυ και ξενύχτι μέχρι το πρωί, κοιμάμαι τα χαράματα και σηκώνομαι γύρω στις 3 με 5 το μεσημέρι. Αλλά μερικές φορές και στις 6. Πρέπει να κάνω καμιά αρχή με τις 2 εργασίες που έχω αλλά που διάθεση. Γυρνάω στα πάρτυ και κοιμάμαι το πρωί κι όταν ξυπνάω δεν έχω καμιά όρεξη για εργασίες παρά μόνο για κάνα καφέ.
Την προηγούμενη βδομάδα που λες πάω και βρίσκω τον κρητικό σ'ένα κλαμπ, το Κιτς, ήταν με την γκόμενα του την Ουκρανίδα και μια φίλη της Πολωνέζα. Ψαχνόμουν εγώ γύρω γύρω, μου λέει ο Γιάννης "χόρεψε με την κοπέλα ρε μαλάκα". Ε πάω κι εγώ την πιάνω και χορεύουμε, ωραία γκόμενα, ψηλή, με κωλάρα, βυζάρες και νόστιμο πρόσωπο. Χορεύαμε που λες εγώ πήγαινα κοντά, αυτή δεν μου το έκοβε, πήγαινα να την φιλήσω αλλά τραβιόταν. Έπρεπε να το φανταστώ μιας και το όνομά της ήταν Καρολίνα. "Πας πάντα τόσο κοντά όταν χορεύεις;" "Μόνο όταν η γυναίκα μ'αρέσει" της απαντάω. Να μη στα πολυλογώ πάμε καθόμαστε, της λέω ότι γουστάρω και της λέω να πάμε για κάνα καφέ μου λέει εντάξε, φέρε τηλέφωνο της λέω "α θα σου δώσω το e-mail μου" "άκου να δεις μανίτσα, εγώ δεν είμαι κάνας τζουτζές, δώσμου τηλέφωνο τι mail και μαλακίες μου τσαμπουνάς". Μου τα μάσαγε οπότε της λέω άντε καληνύχτα. Για μια γαμημένη αξιοπρέπεια ζούμε. Αυτό έγινε τη Σάββατο,μάλλον, δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Παράλληλα είχα πιάσει επαφή με μια Ουγγαρέζα, ωραία γκόμενα, ψηλή, μελαχρινή, μουνάρα. Της λέω να βγούμε τη Δευτέρα και δέχεται. Οπότε βρισκόμαστε το μεσημέρι, πάμε για καφέ, μετά φάγαμε σούσι (έφαγα και σούσι ο βλάχος) και μετά πήγαμε σε μια φοιτητική παμπ. Μετά πήγαμε για ποτό μαζί μ'έναν άλλο Ούγγρο, γαμώ τα παιδιά αυτός. Την επόμενη ή την επομένη της λέω πάλι να βρεθούμε και μου λέει να πάμε στην φοιτητική παμπ. Της στέλνω μήνυμα, μου λέει είμαι ήδη στην παμπ. Πάω κι εγώ εκεί και την βλέπω να είναι με άλλους δυο τύπους. Ρε να σου γαμήσω λέω. Μετά σκάσανε και δύο Τούρκοι και γίναμε 5 αλλά στην τελική έφυγα εγώ μόνο με την Ουγγαρέζα και θα ερχόμασταν σπίτι μου για να αλλάξω και είπαμε να πάρουμε τίποτα να φάμε (λέγε με ζαπιεκάνκι) και τίποτα να πιούμε (λέγε με βότκα με χυμό μήλο). Πήραμε ζαπιεκάνκι το οποίο το πλήρωσα εγώ σαν επίδοξος γαμίκος, πήραμε κι ένα χυμό μήλο κι ένιωθα λίγο σαν τον Μπουκόφσκι. Ερχόμαστε σπίτι, την άφησα και κάπνισε κιόλας μέσα στο δωμάτιο και το δωμάτιο βρώμαγε 2 μέρες. Ήπιαμε και μια βότκα ουκρανική που δεν ήταν δικιά μου αλλά του κρητικού αλλά ντάξει σιγά και τι έγινε. Πάμε μετά στο κλαμπ, κατάφερα και την έβαλα μέσα χωρίς να πληρώσει ενώ εγώ πλήρωσα κανονικά 10 ζλότυ(κάπου 2,5 ευρώ), της πήρα και ποτό ο μαλάκας και έτσι όπως έχουμε κάτσει και πίνουμε το ποτό μας μετά από λίγο της σκάω το μυστικό. Γουστάρω, κάνω, ράνω και γυρνάει και τι μου λέει. Έχω χωρίσει πρόσφατα και μαλακίες. Όντως είχε χωρίσει πρόσφατα αλλά στα καμπανέλια μου. Σηκώνομαι και φεύγω μετά από λίγο και γυρνάω σπίτι.
Την Πέμπτη πάω σ'ένα άλλο ερασμιακό πάρτυ, κάνω κάτι γύρες είχε ωραία μωρά αλλά ήμουν μόνος, μόνο έναν ισπανό ήξερα καλό παιδί αλλά πολύ χαζοβιόλης και δεν ψηνόμουν να κάνω γύρες μαζί του. Οπότε πήγα και την άραξα στο μπαρ και πήρα μια μπύρα να 'ουμ'. Βλέπω τον Ούγγρο, τον φίλο της Ουγγαρέζας που την λένε Orsolya αλλά στα ελληνικά Ούρσουλα. Του λέω πίνω την μπύρα και πάμε να κάνουμε κάνα πέσιμο. Εντάξει μου λέει θα είμαι κάτω. Συνεχίζω και πίνω την μπύρα. Και ποια έρχεται;
Εκείνη η φίλη της γκόμενας του Γιάννη που μου το έπαιζε δύσκολη. Έρχεται που λες στέκεται μπροστά μου, χαμογελαστή χαμογελαστή και αρχίζει και με ρωτάει μαλακίες τι κάνω κλπ. Σε κάποια φάση με ρωτάει ξανά το όνομά μου και μου το δείχνει στο κινητό της να της πω άμα είναι σωστό. Ε της λέω κι εγώ, αυτό όχι έτσι αλλιώς και μετά κατεβάζει πιο κάτω κι έγραφε " το κινητό μου είναι αυτό θέλω να σε ξαναδώ". Άκου δω της λέω ότι θες να το πεις πες το μου μη μου το γράφεις. Ε μου τα λέει και προφορικά. Ζήτα και συγνώμη τώρα που με πρόσβαλλες. Μου ζητάει και συγνώμη η ψώλα, ε κάτι χοροί, έπεσε και χαμούρεμα και σήμερα πήγα στο σπίτι της. Μόνο τον κώλο με άφηνε να της πιάνω. Η γκόμενα έχει απίστευτο σώμα, τα βύζια της είναι μεγάλα και στητά και η κωλάρα της είναι στητή και γαμάτη. Βυζιά δεν με άφηνε να της πιάνω, αυτή καμιά σχεσούλα θα θέλει, ε δεν έχω πρόβλημα κι εγώ στ'αρχίδια μου. Απ'ότι είδα χρειάζεται ένα μόνιμο μουνί εδώ πέρα γιατί αλλιώς δουλειά δε γίνεται. Φυσικά εννοείται ότι και με το σταθερό μουνί πάλι θα την ψάχνω. Η μεγάλη μαλακία είναι ότι η γκόμενα αυτή είναι από το οικονομικό και όλος ο κόσμος που ξέρω είναι απο το οικονομικό που να τους πάρει ο διάολας. Όσο μπορώ την ψάχνω που λες και ευτυχώς που δεν ξενερώνω και με τίποτα.
Την προηγούμενη βδομάδα χτύπησα μια μουνάρα μαύρη, πολύ δυνατό κομμάτι, έλα να πάμε σπίτι μου της λέω. Έπεσα σε καλόγρια, δεν κάνω ποτέ one night stand μου λέει. Από Γερμανία αυτή. Πως έκατσε τώρα κι ήταν τόσο ηθική ενώ ήταν από Γερμανία δεν μπορώ να το καταλάβω. Μου λέει κιόλας "Μη νομίζεις, εγώ ούτε καν φασώνομαι, πρώτη φορά το κάνω αυτό μαζί σου" κι εγώ είχα πιει κάτι ποτά και της λέω "Ναι, ναι, σε πιστεύω" και γελάω. Η καριόλα σπουδάζει Ολλανδία κι είχε έρθει να δει μια ξενέρωτη,χοντρή και άσχημη Γιαρμανίδα φίλη της που είναι εδώ για εράσμους.
Αυτά τα ολίγα. Ντου, ντου και θάνατος παντού.

Αγωνιστικοί χαιρετισμοί

2 σχόλια:

Insomnia είπε...

APALEUTOS.

Ανώνυμος είπε...

Την βρίσκω μέσα σε κάτι σκοτεινά στενά.
Με το ζόρι την παίρνω και την οδηγώ στο σκοτεινό
και υγρό δωμάτιό μου. Σιγά - σιγά κλείνω
την πόρτα και βγάζω από το γλιστερό και καμπυλωτό
κορμί της το μοναδικό σκέπασμα που το κάλυπτε.
Ενώνω τα δικά μου χείλη στα δικά της και τότε
Κατάλαβα ότι ήταν μια ωραία και παγωμένη


Coca - Cola !!!

C. M.